poniedziałek, 17 marca 2014

Pierwszy

Pomysł stworzenia własnego miejsca w sieci chodził za mną już od dawna. Wiadomo, jak byłam w podstawówce prowadziłam własnego bloga, w formie pamiętnika, gdzie publikowałam relacje z ciekawszych dni w moim życiu. Następnie ten internetowy pamiętnik umarł i od tamtego czasu miałam kilka nieśmiałych prób zaistnienia w sieci, jednak dopiero teraz mam dokładny zarys tego o czym chcę pisać, jak chcę, żeby to wszystko wyglądało.
Więcej informacji na temat mojej osoby znajdziecie w zakładce "O mnie", tutaj nie ma co się rozpisywać i kopiować tego co tam jest ;)
I chyba najważniejsze pytanie, o czym w końcu mam zamiar pisać?
Otóż... w sumie o wszystkim co mnie otacza, pewnie pojawi się kilka postów na temat moich zwierząt, jakieś porady, sugestie, polecanie ciekawych miejsc/wydarzeń, recenzje książek, może coś o aktywności fizycznej.

Oficjalnie zaczęłam, zobaczymy czy ten pomysł wypali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz