wtorek, 25 marca 2014

NEW IN: błękitny

W sklepach przebija się wszędzie kolor błękitny, który jest hitem sezonu. Uległam tej modzie i dokonałam zakupu dwóch rzeczy. Lakieru do paznokci i butów. W mojej szafie królują raczej czerń, biel i szarość, więc jest to miła odmiana, szczególnie, że ostatnio postanowiłam rozweselić moją garderobę.


Buty, które kupiłam to Reebok Calssic Leather Suede w kolorze "Hydro Blue". Na nowe wiosenne obuwie nie chciałam wydać więcej niż 300 zł i udało mi się to dzięki stronie worldbox.pl, ponieważ tam kosztowały jedynie 249 zł. W innych sklepach ich cena potrafiła sięgać nawet 329 zł, co, moim zdaniem, było już wielką przesadą.
To moje pierwsze reeboki i muszę przyznać, że są bardzo wygodne! Minusem jest to, że są jasne i muszę bardzo uważać, żeby ich zbytnio nie ubrudzić. Jednak brałam to pod uwagę wybierając właśnie ten kolor.



Lakier o który się pokusiłam to Nails Inc. z Sephory w kolorze "chelsea physic garden" (ile słów, żeby opisać jeden kolor!). Trzyma się u mnie pięć dni i podoba mi się jego odcień. Minusem jest pędzelek, który moim zdaniem jest zbyt wąski, bardziej lubię te od Sally Hansen.

Już niedługo na moim blogu pojawi się seria felietonów pisanych przez mojego chłopaka. Szczegóły niebawem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz